Forum Akademia Loozer SquaD Strona Gwna Akademia Loozer SquaD
Forum sojuszu gry OGam
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Siemka wszystkim.Batmanka chciałam Ci powiedzieć że nie s

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Akademia Loozer SquaD Strona Gwna -> Skargi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 658
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/6
Skd: Finland

PostWysany: Pi 15:38, 21 Mar 2014    Temat postu: Siemka wszystkim.Batmanka chciałam Ci powiedzieć że nie s

leki nasenne to nie zabawka. [link widoczny dla zalogowanych] Szukam koleżanki/koleżanek z którymi mogłabym pogadać, wyskoczyć na kawkę, iść do kina, teatru lub na imprezę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jest piosenka, którą MUSZĘ zdobyć.Old Boy napisał,że tam ją mogę kupić, no ,ale ja nie wiem jak
szklanka gorącego wywaru z włoszczyzny.
[link widoczny dla zalogowanych]

Rozumiem że ludzie sie ich boją, aczkolwiek ten strach jest nieuzasadniony. [link widoczny dla zalogowanych] ??????

Jestem d**a wołowa. Nie zniknelam . Nie mysl ze tam tylko same modelki chodza. Jaki typ obcasa preferujecie? hmmm..a ja czytałam kiedys o Kobusie jakies negatywne opinie... [link widoczny dla zalogowanych]
Też bym chciała, ale za droga jest Robie to dlatego, ze mam asymetrię kończyn (nierówne ręce i nogi). Przy zdrowej florze nie wystapily u nikogo zadne problemy. pozdrawiam I tak wszyscy skończymy w pozycji horyzontalnej 2m pod ziemią. Ale słyszałam, że trzeba patrzeć na metki i uważać, gdzie dany ciuch był produkowany. Ja byłam dziś w M&M studio.
[link widoczny dla zalogowanych]
nie mam pojecia,zobaczymy jak organizm bedzie reagowal
jej......
Jesli ma ktos jaies rady proszę o odp na maila.
Jak dwa dni po zabiegu sie sączy to nic nowego musi sie zagoić kilka tyg,a jeśli zacznie wychodzić dzikie mięso przykładaj na nie cebule gdyż ona to przypalii mięsko sie schowa (plasterki, dwa razy w ciagu dnia i ponoś parę godz).
Idę.
będęsobie robiła na koniec roku szkolnego i chcę sie dowiedzie czy to bardzo boli i czy dają znieczulenie proszę o odpowiedź buziolki
To na pewno jest fajna zabawa dla dziecka, ale czy zdrowa?


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Akademia Loozer SquaD Strona Gwna -> Skargi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin