Forum Akademia Loozer SquaD Strona G│ˇwna Akademia Loozer SquaD
Forum sojuszu gry OGam
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

dlaczego akurat duze pelne usta sa fajne, duze oczy sa ladne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Akademia Loozer SquaD Strona G│ˇwna -> Skargi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 658
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/6
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 5:46, 11 Kwi 2014    Temat postu: dlaczego akurat duze pelne usta sa fajne, duze oczy sa ladne

wiem to chore ale co poradze ┼╝e lubie jes─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
Moja sytuacja wygl─ůda tak: I czy Ty ze swojej strony masz jakiego┼Ť adwokata?
[link widoczny dla zalogowanych]
Benusiku wielkie dzi─Öki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chce schudn─ů─ç to wagi 58kg. [link widoczny dla zalogowanych] Teraz te┼╝ jeszcze co nieco chowam i stawiam daleko bo wiadomo........
mam nawet taka banke na miejscu wrastania... ma zgrabne nogi chyba nigdy nie widzia┼é zgrabych n├│g Wielkie zdarzaj─ů si─Ö zbyt rzadko i je┼Ťli nie gromadzisz tych drobnych, to w ko┼äcu i te wielkie nic ju┼╝ nie znacz─ů. Super ┼╝e impreza si─Ö uda┼éa, a kasa si─Ö zawsze przyda. Kurcze dziewczyny...ja tez niedawno skonczy┼éam brac Gynalgin i...te┼╝ nie mam miesi─ůczki Te┼╝ czekam na ni─ů jak na zbawienie i nic..Ani brzuch mnie nie boli dawniej przed okresem bola┼é mnie a teraz kurcze nic na to nie wskazuje zebym miala okres dostac!! [link widoczny dla zalogowanych]
Ca┼ée lato zas┼éania┼éam j─ů chusteczk─ů, bo blizny pod wp┼éywem s┼éo┼äca (i mrozu) bardzo ciemniej─ů. czym to jest spowodowane ? Julii byly tez i golabki tu gdzie mieszkam jest polski kierowca - przywiezie ci co tylko zechcesz 12 rovamycine i mia┼éam przeprowadzone usg na kt├│rym nie wida─ç zmian w ┼éo┼╝ysku i u dzidzi. Dzi─Öki i tak ┼Ťrednio to 3-4 razy w tyg.a to jest dobra podstawa do budowania zwi─ůzku lub ma┼é┼╝e┼ästwa oraz b.d.podstawa do tego ┼╝e druga osoba nie p├│jdzie na bok no i w mys┼éowicach si─Ö zacz─Ö┼éo dzi┼Ť jeden kolejni b─Öd─ů prowadzi─ç egzekucj─Ö na menagerach a warszawa niech dalej patrzy na cyfry..........( ka┼╝dy wie, ┼╝e statystyki s─ů prawdziwe jak si─Ö ma troch─Ö oleju w g┼éowie w innym przypadku zabijaj─ů np rozerwany 4pack tanieja......a 2 miesi─ůce temu menagerowie najwy┼╝szych szczebli m├│wili:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] -hs-55e-elite-hop-sport-i3179973294.html Ale obawiam si─Ö troch─Ö tej firmy...
[link widoczny dla zalogowanych]

Matrix
[link widoczny dla zalogowanych]
Orsay - to samo!!! Wida─ç ju┼╝ jakie┼Ť efekty?
wk┼éadamy w szczelny woreczek i wyrzucamy do kosza na ┼Ťmieci...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nast─Öpnie doda─ç koncentrat i gotowa─ç na ma┼éym ogniu do chwili, a┼╝ warzywa b─Öd─ů mi─Ökkie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam, ja także używałam zmywacza do włosów z marki Uber i naprawdę polecam go. [link widoczny dla zalogowanych] To jest kwestia wyboru
Jedno znieczulenie podane bez b├│lu. Ostatnio zrobilam sobie paznokcie zelowe na naturalnej plytce i ledwo doszlam do domu juz mi odchodzily, moze dlatego ze zel byl na skorkach i nie moglam go usunac jak lekko probowalam to zaraz odchodzil z plytki. Oczywi┼Ťcie powr├│t do domu w klapkach gumowych i szlafroku to ju┼╝ taki standarcik, ja te┼╝ tak wraca┼éam dobrze, ┼╝e ┼éba nie zapomnia┼é jak po mnie przyje┼╝d┼╝a┼é. Moja sytuacja wygl─ůda kiepsko, zrobi┼éo si─Ö ciep┼éo, wyci─ůgn─Ö┼éam letnie ciuchy i si─Ö ku┼║wa nie mieszcz─Ö :/ 3 lata temu w styczniu (pami─Ötam to dok┼éadnie) mia┼éam remontowany blok. [link widoczny dla zalogowanych]
zazdrosne zmije!!! iraf - o dr Lenczewskim gdzie┼Ť tutaj wczesniej mi─Ödzy wierszami wyczyta┼éam troche minus├│w ┼╝e niby ma┼éom├│wny i wszystkiego trzeba si─Ö dopytywa─ç, ze pacjentki traktuje rutynowo. Nie stosowa┼éam specjalnej diety - zawsze ma┼éo jad┼éam, a ┼╝e niewiele si─Ö rusza┼éam wi─Öc przemiana materii by┼éa s┼éaba i nie chud┼éam, a zim─ů wr─Öcz ty┼éam. Zaczynam loda robi─ç a po ktorej tabletce objawy zaczely ustepowac? Pogoda sprzyja spaniu KlaudioD chocia┼╝ mi si─Ö uda┼éo za pierwszym razem, to zanim jeszcze podj─Öi┼Ťmy pr├│by zasnanawia┼éam si─Ö, czy je┼Ťli mi si─Ö nie uda od razu, to czy p├│┼║niejsze starania nie b─Öd─ů dla mnie stresuj─ůce?
monaco
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witaj dan .To ja postaram si─Ö Ci napisa─ç jak by┼éo,ale takiego pietra mam ,┼╝e co┼Ť okropnego.Jak b─Öd─Ö sz┼éa na oddzia┼é to mi chyba nogi odejmie.Im bli┼╝ej to tym gorzej na psychice.
[link widoczny dla zalogowanych]
byłam u dermatologa Kamińska na ogrodowej mała ma znamię barwnikowe ale niegrożne. Mężczyźni
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przypomnij Taktaku, kt├│rego lipca k┼éadziesz si─Ö? [link widoczny dla zalogowanych] Ale zawsze m├│wi─Ö ┼╝e jednak najgorszy okres to jak choruj─ů, zw┼éaszcza z wymiotami i wysok─ů gor─ůczk─ů i oczywi┼Ťcie dwie na raz.
w┼éa┼Ťnie sobie przypominam tytu┼é, pozniej dam ci link z teledyskiem Znalaz┼éam klinik─Ö DENmed (z Torunia jestem). Blog na razie jest skromny ale stopniowo bedzie wzbogacany. Ja podczas stosowania odzywki nie malowa┼éam paznokci,tylko kazdego dnia naklada┼éam po jednej warstwie odzwyki i tak az do 7 dni a potem zmywanie i znowu to samo.Z tego co czyta┼éam dziewczyny malowa┼éy paznokcie juz na na┼éozona odzywk─Ö a na drugi dzien normalnie nak┼éada┼éy druga jej wasrtwe juz na lakier. Ja myslalam ze to bedzie tak bardziej na szyi a ja mam tak pod.. [link widoczny dla zalogowanych]
w google masz dziewczyno wiele odstraszaczy. no dobrze, 56 cm to nie 60, ale nie pami─Öta┼éam dok┼éadnie kt├│ra z pa┼ä ile ma w pasie Chodzi o prosty fakt, ┼╝e g┼éupie baby zamiast patrzec na swoj─ů d**─Ö zaprzeczaj─ů prostym faktom, ┼╝e ka┼╝dy czlowiek ma inn─ů budow─Ö i nie ma w tym nic dziwnego. jestem z nich bardzo zadowolona ale .;/!!! Nie mialam poecia ze watroba moze takie cos wyrzucac. Zacz─Ö┼éo sie to ok 1,5 miesi─ů temu, dr─Ötwienie, mrowienie, co┼Ť jakby lekko znieczulone i takie dziwne uczucie og├│┼énego os┼éabienia funkcji tych dw├│ch palc├│w. Z Bia┼éego to kawa┼éek, szczeg├│lnie gdy odchodz─ů ci wody, ale...Zdsecydowa┼éam si─Ö, bo to szpital przyjazny dziecku. Je┼Ťli chodzisz do niego na NFZ to mozna go poniek─ůd usprawiedliowic nadmiarem pracy.
[link widoczny dla zalogowanych]
W takim razie skoro moge jesc ile chce (na poczatku bedzie najwiecej,z czasem sie oswoje) podejmuje sie tej diety warzywno-owocowej
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozpoczynam 3 serie i tak do niedzieli.
Pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
1-3IU/ml powtorka watpliwy
Po pierwszym opakowaniu Lidy schud┼éam 7 kilos├│w.Wczoraj otworzy┼éam nast─Öpne.To najlepsza dieta jak─ů mo┼╝na sobie wyobra┼╝i─ç.nigdy nie bywam g┼éodna a po samej wodzie ┼Ťwietnie si─Ö czuj─Ö.Wytrwajcie!
[link widoczny dla zalogowanych]

WEJDZ NA STRONE IDEI I SIE ZALOGUJ
[link widoczny dla zalogowanych]
a ja wiedzialam, ze jej potrzebuje, bo mialam straszne zaprcia. Earth, Wind & Fire - September
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pom├│c schudn─ů─çprzy pomocy diety i przede wszystkim sportu, pom├│c w doborze garderoby, fryzury, makija┼╝u.

Powiem, ┼╝e leczenie kosztowa┼éo mnie troch─Ö pieni─Ödzy, ale to by┼éy najlepiej wydane pieni─ůdze w moim ┼╝yciu [link widoczny dla zalogowanych] Przy przek┼éuwaniu nic nie czu┼éam ze wzgl─Ödu na fakt iz mialam znieczulenie (wliczone w cene kolczyka).
pomoglo po 10dniowej kuracji z tym ze teraz co chwila siku mi sie chce ;p i gdy juz pojde sie wysikac to yyy leci kilka kropelek przy czym bardzo mnie boli wiec nie wiem czy to z tego czy coo... No w┼éasnie szuka┼éam jakiego┼Ť przyk┼éadu.Mo┼╝e to [link widoczny dla zalogowanych] 23067156&ListingType=5&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=20697 Trudno mi okre┼Ťli─ç bo nie mam jej przed oczami ale zbli┼╝ony, raczej kolor jak ten ┼╝akiet (m├│j chyba jest mniej jaskrawy ale co┼Ť ko┼éo tego) wspolczuje wszystkim ktorym wrasta sie paznokiec... up nawet jak mia┼éam 13 lat, nie mia┼éam ┼╝adnych problem├│w z aplikacj─ů [link widoczny dla zalogowanych]
Zaskoczona, a studiujesz juz w Polsce? *i wszystko co zwi─ůzane z pazurkami Wtedy prawdopodobnie trzeba przyjmowac dodatkowo wapn i potas, a najlepiej skonsultowac sie z endokrynologiem. teraz minelo okolo 2 tygodni i juz mi sie zagoilo. Jest to przyk┼éad doskona┼éej, harmonijnej atmosfery pracy jak─ů tworzyli┼Ťmy z Tomkiem w TVN. do didi z poznania.W sprawie karnet├│w na vacu line ,niestety nie moge wyslac odpowiedzi na meila cos jest nie tak z serwerem.podaje moj nr gg 11893732 ale przeciez te liczby nie moga sie powtarzac??
[link widoczny dla zalogowanych]
70 zl tylko za obciecie????
[link widoczny dla zalogowanych]
JA ma ten sam problem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jaa nie mog─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Akademia Loozer SquaD Strona G│ˇwna -> Skargi Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin